sobota, 10 sierpnia 2013

Na początek

Cześć! Jestem Avka .
Moje ulubione zwierzęta to ptaki, psy konie chociaż lubię wszystkie zwierzęta oprócz owadów i kotów, mam psa, 2 papugi, 4 kury, 3 myszy i to wszystko
Bardzo lubie mleko i naleśniki, pierogi z twarogiem


blog jest o wszystkim bo na jednej grze nie mogłam się zdecydować
a teraz jakie gry będą się tu pojawiać :

Star stable online (dość często)
Transformice (tak średnio ale raczej często)
Epic perfect world (rzadko)
Sims 3 (dość często)
nie wiem, Minecraft? (średnio)
może Metin (bardzo rzadko)
The saddle club (często jak już kupie tą grę) 
Różne inne! (o mogą też być Happy wheels )

Nie umiem dużo pisać bo nie jestem stworzona żeby robić bloga :/

to chyba będzie tyle,zaraz napiszę nowy post

(PS może w kolejnym poście napiszę więcej informacji :/ )

1 komentarz:

  1. "Bardzo lubię mleko i naleśniki, pierogi z twarogiem." - Ta informacja odmieniła moje życie. :0

    OdpowiedzUsuń